Hej världen!

Detta är en blogg där jag kommer att blogga om min tro. Jag har en annan blogg också, men jag ville skapa en ny blogg som enbart handlar om tro. Här behöver jag inte skylta så mycket om vem jag är. Och det är det som är själva tanken med att jag skapade den här bloggen.

Jag vet inte vad som gjorde att jag startade den här bloggen i grund och botten när jag redan har en annan. Men det var mest en tanke som kom till mig, och den går inte att skaka av. Så nu tog jag mig i kragen och ska prova att ha den här bloggen ett tag.

Om du inte redan räknat ut det kommer jag att blogga om tro, gud, jesus och bibeln och mycket mer inom det området. Jag vill dela med mig inför andra om min tro, och detta är ett sätt. Men jag får se hur länge bloggen lever kvar, men jag ska försöka att ha kvar den naturligtvis.

Tro | |
Upp