Småsaker kan göra stor skillnad.

Nu tänkte jag berätta lite grann om lite saker som hänt efter att jag slutade blogga igår.
Det har varit mycket krångel i skolan på sista tiden med inställda lektioner och många läxor osv. Jag bestämde mig för att be för att det skulle bli mindre rörigt i skolan.

Idag fick jag höra från min lärare att skolan hade fixat fram en vikarie till en av lektionerna. Sen fick jag tillbaka ett prov som jag gjort som inte alls kändes bra, men som jag tydligen saknade 2 poäng för att få VG. Det var inte så mycket egentligen, men det är ändå häftigt att det inte behöver vara några stora saker man ber om, oavsett om det är litet eller stort så blir det ändå alltid något bönesvar förr eller senare. Även små bönesvar kan göra att allt genast blir mycket bättre.


Tro | |
Upp