Ett riktigt bra bibelord

I min mobil har jag installerat den berömda bibelappen. När jag går igenom mina gamla anteckningar hittar jag ett riktigt bra bibelord som jag sparat i anteckningarna. Det är Psaltaren 25:15

15. Min blick är ständigt fäst på Herren, det är han som löser min fot ur snaran.

B2000.

Det är verkligen ett bra bibelord, för att det beskriver vem som är hjälpen mitt i de svåra stunderna. Jag fick en riktig aha-upplevelse när jag såg bibelordet.

Som sagt. Ett briljant bibelord!
| |
#1 - - Christina:

Ja inland snubblar man bara över bra Bibelord och som säger då mycket trots med bara några få ord.

Denna snubblade jag över häromdagen: Bättre knapphet och gudsfruktan än överflöd och oro. (Ordspråksboken 15:16 B2000)

Tycker står mycket bra i ordspråksboken bara man ger sig tid att läsa. Ibland kan folk komma med "dumma" kommentarer och då kan denna vara bra: En klok man söker kunskap, dåren ägnar sig åt dumt prat. (Ordspråksboken 15:14 B2000)


Svar: Kloka ord!
Elin

#2 - - David Sundström:

Tjena! Jag undrar om du är intresserad av att vara med i bloggen med kristna bloggare. Om du vill det så är det bara att besöka bloggen och skriva in din bloggadress.

Upp